söndag 28 oktober 2012

Söndagskväll

Hallojsingen!

Läget är helt okej med mig, börjar känna av sjukdom igen dock men det är väl inget nytt... Alltid sjuk liksom.

Var ute och partade igår, blev Saluhallen med syster och Bakis. Trodde vi skulle bli ganska många fler men dom andra vek av och gick nån annanstans, shit happens liksom.

Hm, Da Capo är inte helt fräsch, varit halt på ena fram då han fick sultryck igen, samma lika som förra hösten, men inte lika mycket då vi hann upptäcka det i tid. Så nu har han stått i en vecka. Börjat rida igång igen, men jag vet inte, nåt är inte helt som det ska. Får rådfråga mammsingen imorrn eller så. Det är så himla trist att missa massa träningar nu när vi kommit igång så bra. Nu i veckan är det både hoppning och dressyr vilket jag inte vill missa, men kanske måste :(

hm2, två tentor i veckan, en muntlig engelska imorgon i grupp och en i möten o event på onsdag. Har inte gjort mycket alls till någon av dessa men får väl ta tag i det imorgon.. Svårt att veta vad man ska kunna och svårt när det inte finns läroböcker eller nåt, endast egna anteckningar från lektionerna.. Well, shit happens igen, men ett g i både engelskan och m&e borde jag fixa ändå...

Nej, nu ska jag inte sitta här och ordbajsa, är trött som ett as så jag ska nog bädda ner mig och drömma om mötesfraser på engelska ;)

Nighty!

Inga kommentarer: