tisdag 10 april 2012

Dålig dag

Mina aggressioner mot en viss häst igår verkar straffa mig idag. Man ska inte kalla hästen fi**skalle eller hjärndött mongo så det är väl rätt åt mig att jag har jordens värsta huvudvärk nu.
Sovit pissdåligt och blev väckt pisstidigt av byggarna som fortfarande jobbar i huset. En har varit här och grejat lite, men det var okej för han var snäll och skulle klaga lite på sina kompisar som borrar så hela jävla lägenheten skakar kl 8 på morgonen.

Ska ut till mongot och försöka rida idag igen. Jag känner på mig att det kommer gå precis lika jävla illa idag som igår, så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det. Orkar liksom inte vara asförbannad en hel dag till...

Men men, får väl hoppas på det bästa, ska ta en alvedon till (tredje för dagen) och sova en stund så kanske det blir bättre sen.

Inga kommentarer: