lördag 7 april 2012

Tillbaka till verkligheten


Tillbaka på Linné nu, domkyrkan står kvar och solen skiner vilket ju är trevligt.

Vi flyttade saker hela dagen igår, packade upp, dammade av, byggde ihop, slängde och höll på. Det tog en hel evighet och fortfarande står det kartonger och påsar med saker i lite överallt. Det är ju inte stans största lägenhet vi snackar om så det ser ut som tredje världskriget här just nu. Per har åkt iväg till jobbet så jag ska pyssla själv här idag, vore så skönt att få allt på plats och ha det rent och fint omkring sig. 

Sitter och kikar runt på nätet efter lite nya möbler också, känns som att det behövs, bara för att få lite förnyelse, det är inget fel på de möbler som finns men som sagt, lite nytt är aldrig fel ;)

Det jag är sugen på är 
* Soffa, eller bara byta klädsel på den nuvarande
* Tv-bänk
* Hallmöbel med skoförvaring
* Säng
* Soffbord

Synd att allt är så himla dyrt bara, men önska kan man ;)


Nu ska jag och min skadade tå* hoppa ut till köket och äta lite frukost sen ska jag stäääääda!
*Tån blev påhoppad av dörrkarmen igår och är nu blå och efterbliven. Ont som satan gör det.

Inga kommentarer: