måndag 5 september 2011

Måndagstankar

Jag är jätteförkyld och ynklig... Träningsvärk sen i lördags också så det var en riktig pina att jobba idag. I varenda rum som jag gick in i var jag tvungen att sätta mig på huk för att komma åt när jag städade och helvete vad ont det gjorde, träningsvärken blir ju bara värre dessutom så nu kan jag inte ens sätta mig ner på en stol utan att typ falla handlöst och hoppas på det bästa ^^

Är ledig imorgon vilket känns bra. Är ju som sagt rätt förkyld och om jag mår som idag hade jag inte kunnat jobba.. Ska kurera mig ordentligt imorgon så att jag kan jobba ons-fredag iaf. Dom brukar säga att man måste bita ihop och jobba ändå, men när jag är sjuk får jag en helvetisk huvudvärk och då går det verkligen inte att jobba, kan inte tänka, blir yr och kan inte fokusera. Bita ihop funkar alltså inte. Hoppas bli frisk istället..

Nu ska jag krypa till kojs och dra på mig sovmasken som jag haft som pannband hela kvällen.

Inga kommentarer: