onsdag 21 september 2011

Vila i frid.

Idag somnade finaste Libelle in. 


Skänker en tanke till A som var tvungen att ta beslutet efter att ha ägt Libelle i många, många år. Säkerligen ett av de värsta besluten hon tagit.

________________________________________________________________________

Jag har börjat drömma allt oftare att Da Capo dör och jag vet att jag INTE vill att den dagen ska komma, någonsin. Att förlora Nadja och Cattis var något av det värsta jag varit med om, många tror inte att man kan stå djur såpass nära att det ska göra så otroligt ont när dem dör, men jag vet att man kan stå dem närmre än vad man står många människor.



Nu betar nästan hela gamla Nyby gänget ihop igen på de evigt gröna ängarna. Cattis, Nadja, Libelle, Calle, Butte och Viktor.

<3

vilar en dag i somras

1 kommentar:

JonnA sa...

hemskt för A och libelle.. sorgligt att de var de enda som kunde göras..