onsdag 15 februari 2012

En onsdag

Hello there!

Sitter och äter ballerina kakor och dricker en energidryck, fick bli min frukost i brist på annat :P Är ledig hela den här veckan så jag har inte så mycket att göra, riktigt tråkigt är det eftersom ingen annan är ledig.. Jag är riktigt dålig på att hitta på saker att göra ensam, det blir liksom att kolla på teve eller åka till stallet. Så idag blir det alltså att åka till stallet, har kollat på teve nu hela morgonen; romantisk film om valentines day (passande va) och en 70-tals rulle så nu är det liksom bara stallet kvar innan det är dags för teven igen ;) haha

Min plan med Capo idag är att han ska slappna av, han har varit helt "all over the place" dom sista dagarna och så kan jag inte ha honom när det är träning imorgon. Han är "rädd" för hinderna som står framme och hörnet i ridhuset med stolar och bänkar är typ det värsta han sett och det har sett likadant ut i flera månader.. Lite trött blir man allt när han håller på, helt ofokuserd, eller fokuserad på helt fel grejer snarare. Växa upp och vara en vuxen häst verkar inte vara hans grej, men vi får se hur det går idag, fingers crossed :)

Inga kommentarer: