tisdag 28 februari 2012

Tankar i natten

Jag saknar lite att ha en riktig dagbok att skriva i ibland. 

I byrån här brevid ligger mina gamla böcker som jag skrev i från ganska ung ålder, vet att jag skrev en del då mormor och min faster gick bort och då var jag typ 8-9 år gammal. Finns mycket konstigt och mycket fina minnen däri. Vet att jag i början av min skrivarkarriär hittade på "inlägg" bara för att, kryddade dom med lite extra action så att säga. Dumt kanske, men som tur är har jag ju minne som en elefant och kommer ihåg vad jag skrev som var sant och inte.

Skrev mina sista texter i trean på gymnasiet tror jag, jag och Katta hade en varsin dagbok som vi skrev i efter våra utekvällar, och om jag inte missminner mig helt så brukade vi byta och skriva i varandras. Min plan var att lägga ner skrivandet när sista sidan tog slut, men jag tror faktiskt ganska säkert att den där sista sidan finns kvar... Undra vad jag ska göra med den?

Jag tror nästan att det är dags för en liten trip down the memory lane snart igen. Efter tillbakaflytten till lägenheten får dom nog åka med dit, Per kan få läsa också, eller inte ;) hahah

God natt!

Inga kommentarer: