torsdag 9 februari 2012

Time goes by

Hejsan hoppsan, här var det inte igår jag skrev!

Tänkte bara skriva lite igen, eftersom jag är så busy med annat hela tiden och glömmer bort...

Jobb: Jag jobbar en massa hela tiden, riktigt bra, ska snart få skriva papper för en anställning också :) Har jag tur slipper jag också F-kassan om en månad eller två. Så himla onödigt att  vara beroende av att få pengar av dom, vill tjäna egna pengar liksom, inte få bidrag...

Hästar: Träning ikväll. Hoppning med Capo så det kan gå lite hur som helst. De tre senaste dagarna har det gått riktigt dåligt att rida, ingen feeling alls och Capo har varit helt ofokuserad. Igår blev det bara skrittarbete på hackamore för att jag inte ville bråka en dag till. Håller tummarna för att han är sig själv ikväll. Har ju inte tränat eller hoppat något sen en gång nån vecka innan jul, precis innan han fick väldigt ont i sina hovar och innan dess var det hoppningen på Stigsbergs i augusti. Eh, ja, så vi är ju inte direkt i toppform ;)

Lägenhet: Bor ju på lägenhetshotellet nu och det är riktigt bra faktiskt. Jobbet på Linné fortskrider verkar det som, sett en del byggare och lastbilar och sånt där utanför, så det bådar ju gott kan man säga. Har lite diskussioner uppe nu om att ändra lite mer i lägenheten men vi får se, det kostar ju inte gratis direkt. Tyvärr.

Övrigt: Tjaa, finns väl inte så mycket mer att skriva om egentligen. Imorgon ska jag på begravning, vilket inte kommer bli superkul... Man tror ju att man är stark och ska klara det utan problem, men när man väl sitter där så är man inte lika tuff.. Det största problemet nu är väl vad jag ska ha på mig, känns ju inte helt okej att gå i jeans även om man ska vara "klädd i det man trvis i"... men det löser sig.


Nu är det dags för mig att fixa nåt att äta, sen drar jag till stallet om några timmar.

Tjing sålänge :)

Inga kommentarer: