tisdag 27 mars 2012

Ibland flyter det

Satt för några dagar sen och rapporterade in sökta jobb till ams, hade inte sökt några alls så jag fick sitta en helkväll och bomba ansökningar hej vilt omkring mig. Sket dessutom i att anpassa och ändra det personliga brevet för jag var så less. Inte så smart kanske, men jag tänkte som så att jag ju redan har jobb och får jag ett till så ska det kunna matchas ihop med det jag har nu, jag tror faktiskt inte ens att jag sökte några "matchningsbara" jobb nu när jag tänker efter...

Men i alla fall, blev kallad till en intervju om några dagar ändå, jag som skickade stans sämsta ansökan. Tackade ja till intervjun såklart, men visste inte vad det var för jobb... ^^ Nu vet jag, så vi får se hur det går, är dock både heltid, dagtid och tillsvidare så det går ju inte att matcha alls med mitt vanliga...

Spännande måste jag säga, har fasiken glömt hur man beter sig på intervjuer, jag brukar ju ha flyt med att få anställning innan jag ens går på själva intervjun ;) haha

Wish me luck :)

Inga kommentarer: