torsdag 29 mars 2012

Tävling?

Nu har jag bestämt mig för att åka iväg på åtminstone en tävling i vår med Capo. Vill helst rida ute så jag måste kolla proppar och se vilka som har ute, ERK vet jag och där har vi ju varit några gånger, kanske kan vara något? Såg på tbd att sist Capo och jag tävlade var vi i Trögd och det var 2009.. Dags igen med andra ord.

Problemet med att lasta och åka tror inte jag är så stort egentligen. Jag har ju kört honom nu flera gånger till Ultuna, visserligen med domosedan i systemet men han har alltid varit "vid medvetande" (inte påverkad av domosedanet alltså) när jag lastat och det har inte varit några problem. Okej att han sparkar när vi kör, men om vi bara åker till ex Enköping, Akademistallet, Håbo eller Säfva så är det ju nära...

Om nån har tips på nån lokal alternativt regional som ni ska åka på eller så, så säg till :)

Well, återstår att se om vi kommer iväg, jag måste betala medlemsavgift, ryttarlicens och  hästlicens innan det blir nåt iaf :)

En riktig snygging i Trögd 2009

Inga kommentarer: