torsdag 22 mars 2012

Lite nytt

Okej, jag ska blogga igen.. Snart. Har liksom ingenting att skriva om känns det som. Jag åker mest bil till jobb och häst och hur kul är det att läsa om?

Våren börjar kika fram nu iaf, det kan jag skriva om! Riktigt skönt ute är det, okej, fortfarande lite småkyligt men bra mycket bättre än minusgrader och snö... Capo har gått med tunnt vintertäcke tills idag men måste byta till ett regntäcke ikväll, tror han dog av svett idag faktiskt.

Hm... Jag vet inte, vill inte skriva allt jag tänker och klurar över, är lite trött på ams och att söka jobb, nu vill dom skriva in mej på nån utbildning som jag verkligen INTE tänker gå, man måste typ sitta på deras kontor från 8.30 till 16 flera dagar i veckan?! Alltså, nejtack... måste göra nåt åt det där.

Well, ska strax iväg och träna med Capo, han rullade sig lerig och fin igår vilket jag tror att han har gjort idag också så jag måste nog vara där typ en timme tidigare än jag brukar för att hinna borsta ;) hahah, I just looove all jävla gegga!

See yaa laters

Inga kommentarer: