onsdag 6 mars 2013

Checkpoint!

Nu kan man i stort sett säga att skolan är klar för mig. Jag har fått slutbetyg i alla ämnen utom LIAn och den börjar jag på på måndag. Känns jättekönt att jag klarat av ett mål som jag haft länge. Att jag verkligen sökte och kom in, det var ju verkligen sista chansen både på ett och två sätt, så det är så himla skönt att jag klarade av det också.

Som sagt bara praktiken kvar nu, jag tror det kommer bli jättekul, om än tungt. Jag får långt att åka och långa dagar, men tack vare att våren är på ingång så tror jag att det blir lättare, ljuset gör så mycket.

Sitter på tåget nu och ska bara in till skolan för information om LIAn och lite betygsprat, om jag hade haft pengar hade jag gått och köpt nåt fint till mig själv men det får vi ta nån annan dag :)

Tjing!

Inga kommentarer: