lördag 16 mars 2013

Yet another lördag

Helg!

Har haft praktik i en vecka nu så det är skönt att vila upp huvudet med en ledig helg. I tisdagskväll var det kaos i mitt huvud så jag kunde inte sova, var halvdöd resten av veckan tack vare det. Men idag är det iaf lördag, sitter hemma och lyssnar på musik för tillfället, annars idag har jag bara läst bok och haft det allmänt bra :)

Hm, har egentligen inte nånting att skriva, det är som vanligt här, vill skriva lite allt möjligt men låter bli det av olika orsaker ;) Både bra och dåligt.

Saknar våren och hoppas att den kommer snart, jag vill dra på mig skinnjackan och conversen, solbrillor och bara vara cool och ha det bra. Värme kom nu innan jag blir knäpp! Okej, jag är redan knäpp, men det kan bli värre om det ska fortsätta såhär!

Igår var jag förresten iväg på trekamp i Stockholm, jag förlorar ju i allt jag tar mig an som vi redan vet, jag är även dålig på allt jag tar mig an också börjar jag inse; men iaf, jag kom inte sist och jag var kung på bowling ;) Kände mig tvungen att skryta lite, man måste ju passa på när man får chansen :)

Nu ska jag återgå till nåt annat... ehehe, eller nåt ;)

Tjing!

Inga kommentarer: