söndag 24 mars 2013

GHS shopping

Åh, om en månad bär det av ner till Göteborg och det ska bli sååå kul! Har velat åka ner på GHS i hur många år som helst men det har aldrig blivit av, men nu så. Mamma skulle åkt egentligen men när hon insåg (tror jag) att jag fyller år dagen efter så fick jag hennes biljett istället. Helt okej för mig!

Nu är det ju så att Eurohorse är typ den största hästmässan ever vilket innebär att jag måste shoppa massa saker där, helt okej det med, men frågan är bara vad. Det finns ruggigt mycket saker jag vill ha för att det är nice och massa saker jag vill ha för att jag behöver dom, sen är ju frågan vad man ska prioritera.. Vill ha allt på min önskelista som jag ska lista här nedan... Drömma har ingen dött av :)

Hjälm
Stigbyglar
Stigläder
Ridbyxor
Softshell jacka
schabrak till både dressyr och hopp
Träns
Martingal/förbygel
Ridhandskar
Läderputs
Hästschampoo

Ganska basic stuff, men lite roligt så som schabrak och sånt kan man aldrig få för mkt av. Hoppas jag har råd att köpa nåt, kanske en flaska hästschampoo typ... ;)




Inga kommentarer: