måndag 31 oktober 2011

Lite allt och ingenting

Tjenare.

Sitter med hårfärg i huvudet just nu. Blir bara att fixa till det blonda, såg på bilder att det har börjat gå åt det orangea hållet vilket inte är okej. Så blond färg i skallen nu, är ledig så jag har heela dagen på mig, om det skulle råka bli åt helvete... Annars om det blir bra så ska jag knalla ut på stan tänkte jag. Jag måste verkligen shoppa lite känner jag. Har nog inte handlat kläder till mig själv på hela sommaren och nu är det snart vinter så jag känner att jag skulle behöva fylla på lite. Men ni som brukar försöka shoppa med mig vet hur det brukar gå.... Så jag har inte så stora förhoppningar om vi säger så.

Hm, i eftermiddag nångång ska jag åka till Da Capo. Igår var han tydligen halt, inte mycket men litegrann så jag ska kolla upp det idag. Verkar skumt för hovarna mår bra och när han är halt är det i princip alltid hovarna som spökar. Men det skulle inte förvåna mig om han klantat sig i hagen eller så, nu när han blivit frisk i ögat liksom. Alltid ska det vara något.

Kan väl ta och dra resten av veckan lite snabbt också. Imorgon fyller lilla lillasyster myndig, hon sa att vi ska äta smörgåstårta imorgon kväll så då vet vi alla var jag håller hus ;) Sååå jäkla gott är det! På onsdag sen så har jag lovat henne att vi ska nattklubba, vet dock inte vart. Känns svårt med en onsdag. Hade det varit fyra, fem år sedan så hade vi ju lätt hängt på Seven, var hänger dagens 18-åringar engentligen på onsdagarna?! Jag var ju ute jämt och partade liksom, känns lite annat mot idag, eller?

Well, jobbar gör jag förresten inte förrän om typ tre veckor igen. Great, rolig lön man kommer få... NOT. Jag som tänkte spendera många pengar på mässan under Globen horseshow... :(

Men men, får väl skriva in mej på ams IGEN, inte mycket att göra tyvärr. Få fast jobb någonstans verkar ju vara årets skämt.

Äh, vi hörs hörni!

Inga kommentarer: