måndag 31 oktober 2011

Dagens shopping

Shoppa till mig själv gick ju inte riktigt enligt plan. Jag skulle ju köpa vardagskläder, lite finare som funkar när man inte jobbar eller är i stallet.

Resultatet?

Två tröjor till ridning och en kofta till vardags. Ganska okej va? Koftan kostade dessutom mer än båda ridtröjorna tillsammans, så det borde vara godkänt ;) Jag letade verkligen efter lite mer partyaktiga tröjor och även jeans men inget är snyggt, jag vet inte ens vad man bör klä sig i nuförtiden. Illa illa...

Var dock sugen på ett par vinröda byxor men jag bangade som vanligt. Sen vill jag ha ett par bootcut jeans också, kan bli svinsnyggt till mina stövletter (eller vad det nu heter). Har en asball outfit i huvudet men den kan man ju bara drömma om antar jag..

Kanske skulle börja designa mina egna kläder? ;)

Kofta från H&M. Med armbågslappar som Per just loves ;)
 

Inga kommentarer: