fredag 14 oktober 2011

Studier suger

Idag ska jag iväg och skriva en tenta; kultur. 
"What?!" Tänker säkert vissa, det var ju hur längesen som helst som jag läste engelska kursen, men så är det, har kultur, samhäll och en uppsats kvar att skriva. I kultur och samhäll missade jag det första omtenta tillfället då jag några dagar innan båda dessa åkte av Capo och fick hjärnskakning, så bra timing liksom. Så nu blir det alltså andra gången det är dags för kulturen. 

Har dock varit så jävla dålig så det är sjukt på att plugga så jag kommer med all säkerhet kugga igen. Så sjukt dåligt. Håller på att kolla upp om jag får avskriva mig från Engelska kursen och betala tillbaka dom pengarna som jag fått för de poäng som är kvar. Pallar inte att plugga när det är så jävla tråkigt, även om jag måste så går det inte. Lär väl få skriva dessa tentor för all framtid annars känns det som. 

Och snälla, kom inte med nån föreläsning om att jag kan om jag vill eller vad det nu kan tänkas vara; det funkar inte på mig. 

Inga kommentarer: