söndag 2 oktober 2011

Lite om allt

Åh, herregud, jag pallar verkligen inte logga in här och skriva längre. Det händer inte så mycket i tillvaron som jag känner att jag ska skriva nånting om. Da Capo är fortfarande dålig i ögat och i och med det inte heller helt igång. Rider ut i skogen och på grusvägar hela tiden eftersom det inte finns någon ridbana eller något ridhus och jag börjar tröttna på att bara lalla runt. Jag får dessutom svinont i ryggen av att skritta så det är inte speciellt lockande att ge sig ut och rida :( Tyvärr..

Vi har ett återbesök på Ultuna på torsdag, egentligen em vecka försent men det får gå ändå. Ögat har väl inte riktigt "läkt" som det borde tror jag, vissa dagar har det sett fint ut, medans andra har det knappt varit öppet. På mornarna är det fint och på kvällarna rinnit... Jag vet inte riktigt, men helt bra är det nog inte.

Hm, vad mer? Jag fick en ny bil i veckan som var också, en gammal Skoda, men det är såå mycket bättre än corsan så även om den är GRYMT ful så är den bra. Som Per sa "det är ju tur att vi sitter i bilen och slipper se hur den ser ut utanpå". (ungefärligt citat) haha. Hade ju velat ha en Mini men en sån kommer jag nog aldrig få i min ägo, definitivt inte en countryman...

Imorgon är det jobb som gäller, är bara ledig på torsdag och söndag denna vecka som kommer och har utsläpp och fodring i stallet nästan varje dag tror. Kan ju säga som så, att jag blir tröttare och tröttare för varje dag som går...

Nu ska jag stänga av datorn, hoppa ner i sängen och förhoppningsvis somna inom femton minuter.

Bye bye partypeeps

Inga kommentarer: