måndag 14 november 2011

Lite om allt

Hallo there :)

Händer inte så mycket i mitt liv, därav dålig uppdatering här. Sen att typ ingen läser eller bryr sig gör ju bara att jag skiter i att skriva. Förut sa jag alltid att jag bloggar för att minnas, men nu har jag utvecklat mitt minne brutalt så nu behöver jag inte skriva ner allt jag gör ;)

Kan väl säga som så i alla fall att Da Capo är lite halvknackig för tillfället, vet inte vad det är men vi ska hoppträna på torsdag så då får vi se om det är något som kan jobbas bort eller om det är nåt annat vajs.

Jag har jobbat på en till konferens anläggning, dock inga papper skrivna så jag vet inte om jag får komma dit mer och jobba. Vidgar mina konferensvyer och har nu jobbat på fem stycken olika anläggningar. Börjar bli sugen på att ha ett fast jobb dock, velar just nu angående jobbgarantin, om jag behöver skriva in mej igen eller om jag kan leva på mellan 0-8000,-/mån. Det är pisslite pengar men jobbgarantin lockar vekligen inte...

Sen vettefan alltså, som jag skrev; det händer inte så mycket i mitt liv...

På återseende.

Tjing!


Inga kommentarer: