söndag 27 november 2011

Globen Horse Show

En heldag i Globen tog på krafterna kan jag lova, herregud vad jag är trött nu! Men det var skoj att kolla på lite riktig hoppning, vi såg bla Grand Prixen och en tidshoppning på 1,45 (tror jag). 

Vissa red fort så innihelvete och tog helt sjuka svängar men det gjorde det hela lite roligare att titta på :)

Annexet var som det var, typ kaos och folk överallt men jag lyckades ändå med att handla litegrann. Blev faktiskt en hjälm, slog till på en Lamicell som hade riktigt bra pris, sen blev det ett pannband och tyglar också. Klarade min budget med råge då det inte fanns några ridbyxor som jag ville ha. Eller jag ville ha massa men det var inga bra priser. Pikeur var riktigt lockande och även Skara Hästsports egna, men dom var lite för dyra och i fel storlekar. Funtar dock på att köpa ett par Mountain Horse Lauren, klämde lite på såna och dom verkar riktigt bra :)

Nu ska jag skifta över till SVT Play och kolla lite på Globen sammandrag!

Tjing!

(Har lite bilder men har inte tid att lägga in dom) ^^

Inga kommentarer: