tisdag 1 november 2011

November

Har sedan mars i år vetat om att jag och Jonna ska på Rihannas konsert imorgon, gissa om det har varit jobbigt att inte kunna berätta nåt för Jonna. Hon fick biljetterna idag och blev överlycklig. Jag är också överlycklig som ska följa med ;) Tihi

Dock så ställdes gårdagens konsert in för att hon var sjuk men det verkar som om kvällens konsert är på g att starta snart så vi får nog se henne imorrn, som tur är. Tänk vad drygt det hade varit om den ställdes in när man väntat på den här dagen i typ 8 månader. Så vi håller tummsen!

Annars så har jag varit i Västerås en sväng med mamma och Jonna, vi skulle shoppa lite och bara hänga men Jonna blev lite väl hängig så vi åkte hem igen efter bara en timme, jag hann typ köpa en redbull när vi kom dit och en macka innan vi åkte hem. Sen blev det en smarrig smörgåstårta OCH schwartzwald tårta hemma med la familia. Kan ju säga som så att jag fortfarande är mätt, x antal timmar senare...

Well, nu händer väl inte så mycket mer. Så vi säger hejdå sålänge!

Inga kommentarer: