onsdag 23 november 2011

My love

Det är ganska precis (en dag hit eller dit) ett och ett halvt år sen som Per och jag blev tillsammans, sjukt längesen om man frågar mig!

Tufft va? ;)

Jag tycker i alla fall det är tufft, tufft som i coolt alltså. Har man hittat nån bra är det bäst att hålla fast i den personen är min filosofi. Jag må vara dålig på att vara en bra flickvän, men jag är åtminstone en flickvän, man kan alltid bli bättre är också min filosofi och det är den jag jobbar jag på just nu, bland annat ;)


Well, det är dags att sova nu, jobb väntar i några dagar plus att herrskapet reser bort en sväng så jag vet inte riktigt hur jag ska roa mig i typ en vecka framåt nu.

J <3 P (tihi)



2 kommentarer:

PW sa...

You're doing good love! ;)

kusin Natta sa...

Grattis!:)

Härlig bild!