fredag 25 november 2011

SIHS

På söndag bär det av till Globen! Wohoo! Vi minns ju min förra trip till Globen så jag hoppas att det blir bättre denna gång ;)

Det som står på programmet är:

Internationell tidshoppning
Uppvärmingsklass till Prins Carl Philips Pris
Presentation av Grand Prix-banan
och tillsist; Stockholm Grand Prix.

Ryttarna är som följer: (tror jag)

Belgien - Ludo Phillipaerts
Finland - Nina Fagerström
Holland - Piet Raijmakers jr
Irland - Alex Duffy. Jessica Kürten
Storbritannienn - John Whitaker, Robert Whitaker
Tyskland - Carsten-Otto Nagel
Sverige - Angelica Augustsson, Malin Baryard-Johnsson, Rolf-Göran Bengtsson (söndag), Henrik von Eckermann, Jens Fredricson, Peder Fredricson, Linda Heed, Svante Johansson, Douglas Lindelöw, Lotta Schultz


Kommer bli grymt skoj tror jag. Har lite planer på att shoppa loss lite på mässan också, en hjälm och ridbyxor eller bara ridbyxor, vi får se vad som finns.

Nej, nog om detta, nu ska jag åka och ta hand om min lilla lurk som är halt.

Tjing!

Inga kommentarer: