söndag 4 december 2011

Gästinlägg


Hej gott folk,

Det är Jennies respektive här, Per. Jag tänkte ta och skriva lite här med tanke på att hon är så dålig på att uppdatera den här själv.

Innan jag träffade Jennie så hade jag ingen kunskap om hästar, förutom att man kunde satsa pengar på de som galopperar och att man skulle byta kanal på sporten när det kom inslag med travande hästar.
Dessutom tyckte jag att det var ganska gay, förrutom när det var cowboys, Maximus(i Gladiator) och William Wallace(i Braveheart) som red.

Men nu har jag börjat rida, gå i hästaffärer, lära mig om ridkläder(och köpt ridhjälm), mockat skit, kollat på hästpolo och alla möjliga sorters hästhoppning. Det ända jag inte kan med är dressyr.

Har bestämt mig för att lära mig rida och hoppa, men jag kommer aldrig att ha egen häst. Vilket jobb det är! Är imponerad att Jennie(och alla andra) som pallar med allt jobb som krävs för att ha en häst.

Men Jennie i vita ridbyxor gör att det vattnas i munnen.

Det var allt för denna gång.

Winning is everything!

Inga kommentarer: