tisdag 6 december 2011

Kylig tisdag

Sitter i soffan och värmer fötterna framför kaminen (heter det så?). Är riktigt otaggad på att gå ut igen, men jag måste till Capo så har inte så stort val. Det är riktigt ruggigt så jag vet inte riktigt vad som kan få fart på mig.. Äsch, hänger här en liten stund till ;)

Lurken är förresten fortfarande halt, antingen så har han fortfarande ont eller så tror han att han har ont, det är svårt att veta. Och om han faktiskt har ont känns det ju dumt att pressa honom. Jag tror att jag ska vänta ut honom några dagar till, hovis kommer ändå ut på torsdag så då kanske hon kan kolla på honom igen. Tråkigt att jag inte kan rida bara, missar alla träningar nu när dom tillslut har dragit igång igen, missar dessutom KM som är i helgen (tror jag). Jag vill ju hoppaaa!!

Vi hörs o ses vettja :)

Inga kommentarer: