måndag 26 december 2011

Ultuna, here we come

Imorgon ska jag åka till Ultuna med Capo igen. Har ingen aning om vad dom kommer att göra, distriktarn som var ute kunde inte göra mer än vad hon gjorde och sa att ett större ingrepp med bättre "verktyg" behövdes. Antingen karvar och donar dom imorgon eller så får vi komma tillbaka. Frågan är vad man ska hoppas på? Jag tror det är dumt att spekulera, vi får helt enkelt se imorgon.

Återigen är det jag som ska köra, gjort det dom två senaste gångerna nu eftersom mamma jämt jobbar, så jag hoppas att vädergudarna är med mig. Just nu blåser det halvstorm ute så det känns ju inte toppen kanske. Hoppas det avtar.

Håll tummarna med mig imorgon nu så blir jag glad. Orkar inte med massa behandlingar och återbesök igen...

Nattinatt.

Inga kommentarer: