lördag 6 augusti 2011

Lördag

Hej!

Började dagen med att äta kräftor, lite otippat sådär med tanke på att jag tycker det är svinäckligt att "skala" dom och äta allt annat än rumpen, but I did it! Jag fick nämligen en burk med tio kräftor igår från jobbet och då var jag ju liksom tvungen att ge dom ett försök. Sparade tre till mig själv och gav mamma och pappa resten då dom hade 11-årig bröllopsdag igår. Tror att det var uppskattat :)

Idag då. Jag är väldigt sugen på att skaffa mig en piké att rida i. Vill inte slösa på mina vanliga tröjor som jag gjort hittills, utan vore skönt med nån (några) som jag kan slita på utan att bry mig. Men vi får se hur det går med det, vad jag sett så säljs det bara i herrmodell eller i märkesmodell (vilket är svindyrt och ovärt) så jag har ett litet mission framför mig.

Jag ska även ut och rida, Per får äran att följa med då jag har planer på att hoppa. Sist jag hoppade (räcke på 60 cm) så var Capo väldigt ringrostig och rev hela tiden, hoppas det går bättre idag.

Vi hörs!

Inga kommentarer: