söndag 7 augusti 2011

Sälja?

Det är så att jag har en hel drös med oanvända hästsaker och dessutom ett par helt oanvända Fred Perry sneakers som jag funderar på att sälja. Det är ju onödigt att ha massa saker liggande som man kanske kan tjäna några kronor på att bli av med.

Det jag har är:

Fred Perry skor stl 40
Träns Claridge House Poseidon
Träns Cheetak med tre nosgrimmor
Träns som jag inte vet märke på
Nova-bett
Kyra K hoppspö
Två par svarta helskodda ridbyxor
En drös med amerikanska hoppschabrak
två-tre par vita ridbyxor

Har säkerligen glömt något, men det spelar ingen roll. Om någon råkar vara intresserad så hojta, allt är som sagt oanvänt och i nyskick.

Fred Perry skorna är grymt snygga btw ;)


Någon dag när jag känner mig hurtig ska jag fota allt och lägga upp på blocket.



Inga kommentarer: