söndag 7 augusti 2011

Söndagsmorgon

Goddag! Eller nej förresten, det regnar så den är inte speciellt god ;)

Vaknade med en plan om att gå ut och jogga idag, men nu vet jag inte om jag orkar... Latare person får man leta efter.

Jag ska även rida idag, körde ett litet hopp-pass på banan igår och jag tror att Ida red på banan i fredags också så Capo får inte vila idag. Usch, är inget stort fan av att rida i regn, saknar ridhuset såna här dagar. Längtar satan tills vi kan flytta in i nya stallet - det kommer bli asnice!

För er (om nu någon läser) som inte vet; så står Capo sedan tidigt i våras på Nyby där han växte upp medan min tränare har byggt en helt ny ridanläggning. Det har dragit ut lite på tiden, men som det ser ut nu så får vi flytta in i slutet av augusti eller i början av september.

Kommer bli skoj :)


Nu ska jag återgå till teven, eller facebook eller något sådant. Per kollar på UFC, tydligen någon "apa" som åkte på spö nyss... Guuue vad spännande ;)
Vid hagarna på nya anläggningen

Inga kommentarer: