torsdag 25 augusti 2011

Torsdag

Blev en jättekort arbetsdag idag, hann knappt komma dit innan det var dags att åka hem kändes det som...

Köpte med mig lunch från ica då jag åkte precis innan det var lunch på jobbet, osmart kanske, men aja.. Det blev iaf en micropaj med keso, yummi.. eeh... Käkade framför datorn och sitter fortfarande här, har betalat mina räkningar och bokat in två helger som det ska festas på ;)
Mitt parthumör är typ jääättestort med tanke på att jag aldrig tar mig ut och gör nåt åt det. För några år sen var jag ute varenda helg och när jag inte var det höll jag på att krevera av abstinens, snacka om att jag har omprioriterat.

Ska försöka att pallra mitt förfettade arsle iväg till typ soffan och läsa en bok istället för att hänga här. Finns ingen att "prata" med och inga bloggar att läsa så jag får snällt försöka roa mig med annat.

Tjing!

Inga kommentarer: