onsdag 17 augusti 2011

Tankar

Varit vaken länge inatt och tänkt på framtiden. Vet inte riktigt vad som händer och vad jag ska göra för att komma dit jag vill. Det är jobbigt som det är nu, jag vet inte vad som kommer att hända, jag vet inte om jag får jobba mycket eller inget alls, jag vet inte om jag kommer att kunna kombinera två jobb. Jag vet inte om jag kommer att kunna bo där jag vill bo. Jag har världens bästa häst och måste förlita mig på att folk kan hjälpa mig med honom för att jag ska hinna med honom.


Jag får jobb långt ute i skogarna flera mil hemifrån, har en skruttig bil och snart är det vinter.


Mycket är inte som jag vill ha det. Medan andra saker är perfekta.


Börjar tröttna på att hanka mig fram, månad för månad, jag vill ha en plan som sträcker sig framåt, struktur.

2 kommentarer:

Linda men kallas Tingeling. sa...

Kan hålla med dig. Mkt är bra. Sen finns det mindre bra som man får ont i magen av.

Anonym sa...

Vi löser det.